Argh…Anakku tak nak mealshake….

Selamat berhujung minggu semua….
Apa agenda hujung minggu ni? Ke kenduri atau berlengkor kat rumah???? Kami sekeluarga minggu ni mode malas….nak selesaikan lipat baju seminggu & kemas rumah….biasala itu agenda weekend FTWM. Itu yang buat I jeles dengan SAHM ….insyaAllah suatu hari nanti..rezeki tu datang jugak kannn. Boboi mama si Iyad tengah bertukang..kakak Syafi plak tengah main masak2.

image

Memandangkan ada sahabat mama yang komen “susah benor anak aku ni tak nak minum mealshake….macam mana ko buat?” . Alang alang meh mama citer pasal anak mama berdua ni..si Syafi tak suka mealshake…katanya bau tak mcm susu…si sdik pulak mealshake memang peberet…sampai tong mealshake kena sembunyi…. so kesimpulannya Iyad takder masalah minum mealshake…kakaknya plak mengelat…jadi macam mana mama handle?????

Rahsianya mudah….mama bancuhkan susu depa waktu bgm pagi dalam botol….letakkan sesudu teh mealshake dalam susu tadi…walllaaaa done.

Si kakak yang lalok pun minum…..

Sekian…..

Luv
MamaSyafi

Posted from WordPress for Android

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s